Probíhají údržby eshopu a čerpání letních dovolených. Děkujeme za pochopení a přejeme krásné prázdniny.

Reklamácie tovaru

 1. Pošlite reklamáciu na adresu reklamacie@epriemysel.sk spolu s priloženým a riadne vyplneným FORMULÁROM NA REKLAMÁCIU (pozri nižšie) a dokladom o kúpe (ktorý ste dostali pri kúpe) s fotografiou alebo videodokumentáciou reklamovanej chyby.

2. Naši zamestnanci vás potom budú do 5 pracovních dní kontaktovať e-mailom a oznámia vám ďalší postup (oprava, výmena, zaslanie do servisu atď.).

3. Adresa na zasielanie tovaru na reklamáciu je

Service Tech, Varšavská 425/106, Ostrava - Hulváky, 709 00, Česká republika ak sa s naším zamestnancom nedohodnete inak.

4. Vyplnený a podpísaný vzorový formulár + doklad o kúpe + faktúru + tovar na reklamáciu zašlite na REKLAMÁCIU len po predchádzajúcej dohode (pozri body 1. a 2.).

5. Vzor reklamačného formulára je priložený (tento formulár vyplňte a odošlite späť len v prípade, že chcete zakúpený výrobok REKLAMOVAŤ).

6. Balík musí byť viditeľne označený "REKLAMACE EPRUMYSL", inak nebude prijatý na reklamáciu.

7. Neposielajte prostredníctvom Českej pošty, inak nebude zásielka prijatá na reklamáciu.

Použite napr. https://e-balik.cz alebo iný kvalitný nosič.

Ďakujeme vám za pochopenie a spoluprácu

Prílohy: na stiahnutie tu: Vzorový reklamačný formulár
Doklad o kúpe: Pri nákupe ste dostali

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie