Požiadavky na prepravu
Na základe VOP je zákazník povinný oboznámiť sa s obsahom zásielky ihneď po jej prevzatí a riadne ju skontrolovať. V prípade, že sa v zásielke vyskytnú známky poškodenia alebo niečo chýba, je zákazník povinný nás kontaktovať BEZODKLADNE (najneskôr do 24 hodín) po prevzatí zásielky. Napísaním e-mailu na adresu reklamace@epriemysel.sk V prípade reklamácie poskytnite fotografiu alebo videodokumentáciu poškodeného tovaru / obalu / krabice / vnútornej výplne atď. V prípade nepredloženia týchto dokumentov do 24 hodín nebude reklamácia akceptovaná.
Naše zásielky podliehajú videokontrole, počas ktorej sú riadne skontrolované a následne zapečatené lístkom, na ktorom je uvedený čas a dátum videokontroly. V prípade poškodenia tejto plomby pri prevzatí od prepravcu nás okamžite kontaktujte.
Ďakujeme vám za pochopenie a spoluprácu.