Probíhají údržby eshopu a čerpání letních dovolených. Děkujeme za pochopení a přejeme krásné prázdniny.

Požiadavky na prepravu

Na základe VOP je zákazník povinný oboznámiť sa s obsahom zásielky ihneď po jej prevzatí a riadne ju skontrolovať. V prípade, že sa v zásielke vyskytnú známky poškodenia alebo niečo chýba, je zákazník povinný nás kontaktovať BEZODKLADNE (najneskôr do 24 hodín) po prevzatí zásielky. Napísaním e-mailu na adresu  reklamace@epriemysel.sk V prípade reklamácie poskytnite fotografiu alebo videodokumentáciu poškodeného tovaru / obalu / krabice / vnútornej výplne atď. V prípade nepredloženia týchto dokumentov do 24 hodín nebude reklamácia akceptovaná.

Naše zásielky podliehajú videokontrole, počas ktorej sú riadne skontrolované a následne zapečatené lístkom, na ktorom je uvedený čas a dátum videokontroly. V prípade poškodenia tejto plomby pri prevzatí od prepravcu nás okamžite kontaktujte.

Ďakujeme vám za pochopenie a spoluprácu.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie